خوابیدن روی زمین خوب است؟

خوابیدن روی زمین خوب است؟

خوابیدن روی زمین خوب است؟

آیا تا به حال به خوابیدن روی زمین فکر کرده اید؟ به نظر می رسد این عمل باستانی بسیار سودمند است ، اما واقعیت امر دیگری است. ادامه مطلب را بخوانید و دلیل آن را دریابید.

در کشورهای آسیایی خوابیدن روی زمین عادت است که بخشی از فرهنگ اجداد است . با این حال ، این یک مسئله کاملا بحث برانگیز است.

اگرچه قرن ها اعتقاد بر این بود که می تواند مفید باشد ، اما امروز نتایج مطالعات مختلف موافق نیست. به همین ترتیب باید در نظر گرفته شود که ساکنان این کشورها در بیشتر زمانها در رختخواب می خوابند.

اما این سنت دقیقاً از کجا آمده است؟ آیا این یک فعالیت مفید است یا افسانه ای که در طول تاریخ حفظ شده است؟ بخوانید و پیدا کنید.

خوابیدن روی زمین ، یک سنت قدیمی است

حداقل فرهنگ ژاپنی عجیب و غریب است. ژاپن از سایر کشورهایی که مغول ها فتح کرده اند متمایز است زیرا یکی از معدود کشورهایی است که علی رغم حمله خارجی ، بسیاری از آداب و رسوم آن از جمله خوابیدن روی زمین را تغییر نداد.

بنابراین ، در مناطق روستایی که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد ، اغلب از یک فوتون یا تاتامی استفاده می شود ، یک حصیر پر از کاه برنج ، و پارچه های سبز در لبه های آن.

به طور سنتی ، خانه های باستانی ژاپن بر روی پایه هایی چند سانتی متر بالاتر از سطح زمین ساخته شده اند. اعتقاد بر این است که این عملکرد عایق را انجام می دهد ، هم برای سرما و هم برای گرما.

از نظر ژاپنی ها ، زمین یک فضای “مقدس” است و بنابراین ، غذا خوردن یا استراحت در نزدیکی آن همراه با اقدامات معنوی است

افسانه های خوابیدن روی زمین

افسانه های خوابیدن روی زمین

با این حال امروز باید مراقب این روش ها باشید. در حالی که برخی با خوابیدن روی زمین برای برخی از بیماری ها تسکین پیدا می کنند ، اما معمولاً توصیه نمی شود. بیایید ببینیم چرا

1- می تواند درد کمر را بدتر کند

خوابیدن روی زمین باعث آرامش می شود و به ما در صرفه جویی در فضا کمک می کند.
همانطور که قبلاً ذکر شد ، افرادی هستند که ادعا می کنند هنگام خوابیدن در مناطق سخت احساس آرامش می کنند. با این حال ، این مطالعه که توسط تیمی از بیمارستان Ramón y Cajal (مادرید) انجام شده است ، می گوید که خوابیدن در فضاهای منحنی بهتر است.

در این تحقیق مشاهده شد که ، از 313 شرکت کننده در نمونه ، کسانی که روی سطح سخت تری خوابیده اند ، درد کمر بیشتری نسبت به افرادی که روی سطوح قوسی خوابیده اند ، داشته اند .

بنابراین، خواب در طبقه توصیه نمی شود، به خصوص اگر شما کمر درد یا درد مرتبط است.

با این حال ، باید تأکید کرد که هنوز تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.

2- شما به خاک نزدیکتر هستید

خوابیدن روی زمین یعنی خواب نزدیکتر به گرد و غبار و کنه ها . هر چقدر هم که اتاق تمیز باشد ، اجتناب ناپذیر است که حداقل ، خاک دوباره ظاهر شود.

در تماس مداوم با این نوع میکروب ها می تواند در نهایت باعث تداخل در سلامتی شما شود. به همین ترتیب ، اگر بیمار هستید باید بسیار مراقب باشید ، زیرا قرار گرفتن در معرض خطر حتی بیشتر است.

اگر تصمیم گرفته اید این عادت را امتحان کنید ، این کار را به تنهایی انجام ندهید و ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. او می داند که چگونه در این زمینه بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه دهد.

3- قرار گرفتن در معرض سرما را افزایش دهید

خوابیدن روی زمین همچنین به ما کمک می کند تا با کمر لگما مبارزه کنیم ، وضعیت بدن را بهتر کنیم و بهتر بخوابیم.
اگر فرد باحالی هستید ، کف اتاق مناسب شما نیست. تا زمانی که سیستم گرمایشی نداشته باشید که مستقیماً از سطح بدن تابش داشته باشد ، هنگام خواب به ویژه در زمستان سرد خواهید بود.

این می تواند باعث سرماخوردگی و حتی انقباضات پشتی شما شود. تلاش برای خوابیدن هنگام لرز اشتها آورترین چیز در جهان نیست و تنش در بدن امری عادی است که به نوبه خود می تواند منجر به درد در آن ناحیه شود.

اگر می خواهید آن را امتحان کنید ، بهتر است این کار را در تابستان و همیشه با پتو در کنار خود انجام دهید.

ابتدا با یک متخصص مشورت کنید
بسیاری از افراد بدون مشورت با پزشک خود خوابیدن روی زمین را انتخاب می کنند. این ، در دراز مدت ، می تواند خطرناک باشد ، به خصوص اگر بیماری دارید.

مهم است که به هیچ اطلاعاتی اعتماد نکنید. اگرچه نیازی به آسیب بیش از حد نیست ، اما این عادت می تواند کیفیت زندگی افراد با مشکلات قبلی را بدتر کند. اگر کوچکترین شک دارید با یک متخصص مشورت کنید.

همچنین می توانید بخوانید: هفت دلیل برای اینکه چرا باید ورزش کنید

8 دنبال این می گردید “خوابیدن روی زمین خوب است؟
  1. من مقاله شما را بسیار دوست دارم و از آن قدردانی می کنم. بازم خیلی ممنون خیلی باحال.

  2. مطمئناً در مورد این موضوع اطلاعات زیادی وجود دارد. من تمام نکاتی که گفتید را خیلی دوست دارم.

  3. من لذت می برم ، زیرا دقیقاً همان چیزی را پیدا کردم که قبلاً به دنبال آن می گشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *